Hol vanak a vásárlóim?
Nem érted, miért nem hozza a kívánt megtérülést a kampányod? Hiába a jó reklám, mégsem jönnek az érdeklődők?
Ha saját magadnak intézed a kampányaid hirdetését, biztosan éjszakáztál már egy-egy reklámszöveg megírása felett, álmatlanul forgolódtál, mire kitaláltad, hogy hogyan fogd meg a vásárlókat, de a végén elmaradt a tűzijáték.
Vagy hiába bíztál meg “szakértőket”, csak több bonyodalmat okozott, mintha saját magadra hagytad volna.
A sok sikertelen kampány miatt néha úgy érzed, hogy elérted a felső határaidat, és kételkedni kezdesz a termékedben, vagy még rosszabb esetben saját magadban?
“Bezzeg a konkurencia kampányainál csak úgy tobzódnak a vevők, és rekordokat döntenek a konverziós számok.”
Valahogy nagyon nem így képzelted el az elején ezt az egészet, ugye?
kockázatmentes nyugalommal
Kiszervezni valamit mindig kockázatos. Ha meg is bízunk abban, hogy hozzák a kívánt eredményt, még akkor is lehetnek “mellékhatások”.
Amikor megbízol valakit, hogy kezelje a hirdetéseidet és a weboldaladat, meg kell adnod neki bizalmas belépési adatokat, és ha szerencséd van, akkor sem szándékosan, sem véletlenül nem ront el valamit, amivel hosszú napokra, hetekre kinyírja az oldalad.
És még akkor is ott a lehetősége, hogy az általa használt rendszer összeférhetetlen a weboldaladdal. Ez okozhat működésbeli problémákat, de minden bizonnyal a sokszorosára megnyújtja a projekt elkészítésének idejét, amíg bevételed sem lesz a kampányodból.
Kinek hiányzik még, hogy emiatt is aggódnia kelljen?