“Az üzlet önkiszolgáló jellegű: amit akar, vegye el, a kasszánál tud fizetni.”
Ha valami, akkor az ilyen, és ehhez hasonló mondatoktól jön meg igazán a vásárlási vágy!…
Ja, nem.
Érdekes módon, mégis sokan hiszik, hogy az “itt van, válassz!” jó értékesítési stratégia.
Ma, amikor az autószalonoktól kezdve számtalan iparág demonstrálta az értékesítők alkalmazásának hasznát;
Nézd meg a modern marketing-hadviselés legerősebb lövegéről szóló cikkünket, amivel új lendületet adhatsz vállalkozásodnak!
A cikk a lenti linken elérhető:
https://upgraders.hu/blog/ezzel-legalisan-megsokszorozhatod-a-hirdeteseid-megteruleset-te-hasznalod/
Mégsem érdekel a modern marketing-hadviselés csodafegyvere?
Vagy igen?
Nem túlzás a fentiekért a béna címsorokat hibáztatni (kivéve az utolsót persze)! Az unalmas, elcsépelt és erdektelen címek után senki se tudja mi következik… Honnan is tudnánk, sosem olvassuk tovább!
Ahogy általában mindent, úgy a landing oldal készítést is érdemes az elején kezdeni, vagyis a főcímmel. Egy jó cím magára vonja a figyelmet, felkelti az érdeklődést, és eléri, hogy tovább olvassák az oldalt, hirdetést, cikket, vagy amit szeretnél.
De mitől lesz “jó” egy cím, és hogyan kell megírni?
Erre kapsz választ most ingyenesen letölthető ebookunkból. Kattints a lenti cikkre, és szerezd meg a tudást az ütős címsorokhoz:
https://upgraders.hu/a-cimsor-ami-elad-lp/
u.i.: +10% örök-konverzió azoknak, akik össze tudják számolni, mennyi kérdőjelet tartalmaz ez a hirdetés! 😀
Mi jut eszedbe, ha azt hallod: LANDING OLDAL?
Ha semmi, akkor görgess is tovább!
Ha legalább a jelentésével és nagyjából a hasznával tisztában vagy, akkor GRATULÁLOK, előrébb tartasz az online marketingben, mint a hazai vállalkozók jelentős része (sajnos).
A landing oldal a modern marketingben olyan, mint a Tigris volt a II. Világháborúban: aki jól tudja használni, megállíthatatlanul törhet előre!
Neked hogy megy?
Ha össze tudsz rakni egy átgondolt, és marketing pszichológiai alapokra épülő landing oldalt, olyan stratégiai előnyt érhetsz el, amitől úgy fognak rád nézni a versenytársaid, mint a gyalogos katona a Tigris löveg tornyára: tisztelettel vegyes rettegéssel.
Ezt a harcias hasonlatot azonban elvethetjük, ha arról van szó, hogy a vásárlóid hogyan viszonyulnak majd a landing oldalaidhoz. Ugyanis imádni fogják.
Fogalmazhatnánk finomabban vagy szerényebben, de nem érdemes: a landing oldal a modern marketing-hadviselés csodafegyvere. Pont.
Viszont, hogy megnyerhesd a piaci csatározásokat és a vásárlóid bizalmát, fontos, hogy pontosan tudd hogyan kell használni és elkészíteni egy ütős landing oldalt.
Semmi sem nagyobb hiba, mint egy felismert lehetőség hibás kihasználása! Ha Te sem szeretnéd elkövetni ezt a hibát, vess egy pillantást a lenti linken található online kurzusunkra, amivel megtanulhatod az online marketing egyik legerősebb eszközének hatásos alkalmazását.
Kattints a linkra, és tudj meg többet Landing Oldal BootCamp online videós trainingünkről:
Szereted a szerencsejátékokat?
Hát ez most a legkevésbé sem az! A Landing Oldal BootCamp videós training megvásárlása nem hazárdjáték, hiszen kockázat nélkül megveheted.
Tudod, 1 éves Upgraded Bulletproof Garancia érvényes rá, ami biztosít róla, hogy 365 napon belül, ha nem vagy elégedett, kérdés nélkül visszafizetjük a training árát!
De talán még ez sem győzött meg, hiszen már korábban jártál nálunk, mégsem vásárolát. NA MOST FIGYELJ!
Tovább csökkentettük az eddig is ZERO kockázatot: bemutatjuk a Landing Oldal BootCamp Lite videós trainingünket, ami egy próbacsomag.
Tartalmazza az eredeti training első 6 leckéjét, és természetesen ennél a termékünknél is alapfelszereltség az 1 éves garancia és lifetime hozzáférés.
Sőt, ha később úgy döntesz, mégis kíváncsi vagy a teljes trainingre, a Lite verzió árát visszakapod, így anélkül szerezheted meg a teljes tudásanyagot, hogy akár csak egy fillért is ráfizetnél!
Lehet, hogy ez a tudás választ el az álom bevételi riportodtól? Kattints a linkre, és tudj meg többet a Landing Oldal BootCamp Lite verziójáról:
Ugyanaz, mint a LOBC email automatikában (ezzel azonos nevű legördülő menüben).
Feladó: Upgraders
Tárgy: Időpontfoglalásodat elmentettük | Upgraders
Helló %name%!
Az alábbi időpontfoglalásodat elmentettük!
Dátum: %date%
Időpont: %time%
A megadott adatok alapján felkészülünk a konzultációra, hogy a legtöbbet hozhassuk ki a rendelkezésre álló időből!
Az online konzultáció előtti napon kapsz még egy emlékeztető emailt, illetve az időpont előtt kiküldjük a linket, amin keresztül be tudsz csatlakozni az online hívásba.
Üdvözlettel,
Upgraders Csapata
Feladó: Upgraders
Tárgy: Emlékeztető: van egy közelgő időpontfoglalásod | Upgraders
Helló %name%!
Ne feledd, hogy az alábbi időpontban van egy online konzultációs időpontfoglalásod!
Téma: %calendar%
Dátum: %date%
Időpont: %time%
Mi már nagyon várjuk, és felkészültünk, hogy a leghasznosabban teljen a konzultáció ideje.
Üdvözlettel,
Upgraders Csapata
Vásárlói életút: az a képzeletbeli ösvény, útvonal, amit egy vásárló “végigjár” az első találkozástól a projekt utolsó vásárlásáig. Jelen esetben a blog cikk Facebook hirdetésének elolvasásától az ULP upsell termékeinek a megvásárlásáig.
Landing oldal: egy olyan oldal, ahová a látogató érkezik, miután rákattint egy hirdetésre, vagy linkre (a következőkben értékesítő oldalakra használom).
First Touch: az a pillanat, amikor az érdeklődő először találkozik az adott céggel.
LeadGen: érdeklődés gerjesztő anyag, jelen esetben egy PDF, amit email címért cserébe tölthetnek le.
Tripwire: bevezető termék, aminek az egyetlen feladata, hogy valamekkora összeget elköltsön a látogató (rendszerint kívánatos termék, aminek az ára nem fedezi a költségeit).
Exit popup: olyan felugró ablak, ami akkor jelenik meg, ha az oldal látogató el akarja hagyni az adott weboldalt (kitolja az egeret az oldal felületéről).
Köszönő oldal: letöltés vagy vásárlás után ez az oldal fogadja a vásárlót.
Upsell: olyan termék, amit a fő termék megvásárlása után kínálnak fel, az ára sokszorosa az alap terméknek, és funkcióját tekintve ahhoz kapcsolódik.
Main product: fő termék, amire az egész értékesítési tölcsér épül (esetünkben az ULP).
Értékesítési tölcsér: több lépéses értékesítési folyamat, ahol a fő termék eladását több kisebb ajánlat előzi meg.
ULP: Upgraded Landing Page (landing oldalakat készítő szolgáltatásom neve)
LOBC: Landing Oldal BootCamp videós training termékem
LOBC Lite: LOBC termék korlátozott verziója.
LOBC Upgrade: LOBC Lite termék kiegészítője, amitől teljes értékű training lesz (=LOBC)
Cookie | Duration | Description |
---|---|---|
cookielawinfo-checbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |