GRATULÁLOK!

Te vagy a kiválasztott, hogy leteszteld az ULP Project vásárlói életútját

Yeah!
Nah!
Nem kell egyben végigmenni rajta, és ezt az oldalt mindig nyisd meg előbb, illetve az egyes blokkok után töltsd ki a visszajelzés formot (utolsó kérdés után kattints a Küldés gombra).

Az oldalak természetesen tabletről és mobilról is működnek, de alapvetően számítógépen a legjobbak.

Minden gomb, link, és egyéb funkció aktív, és nyugodtan kipróbálható (zero következmény!).

*Rövidítések és kifejezések gyűjteménye az oldal alján!
Ezzel a kuponnal minden termék ingyen megvásárolható az oldalról (vásárlásnál utánvétet kell most beállítani):
IJustTryThisShitOut

Első szint: First Touch + LeadGen

Miután egy Facebook hirdetéssel találkozott a delikvens, egy blog cikk fogadja őt. Ha nem olvassa el a cikket, egy exit popup még megpróbálja menteni a menthetőt. Ha az sem elég, célzott Facebook hirdetéseket kapnak majd azok, akik jártak az oldalon, de nem léptek tovább.

A szimuláció az email cím megadása utáni köszönő oldalig tart (tehát az automatika még nem aktív, a könyvet nem küldi ki emailben; a köszönő oldalon nem kell megvenni az ajánlatot, persze lehet).

Kapcsolódó Facebook hirdetések, emailek:

“Az üzlet önkiszolgáló jellegű: amit akar, vegye el, a kasszánál tud fizetni.”

Ha valami, akkor az ilyen, és ehhez hasonló mondatoktól jön meg igazán a vásárlási vágy!…

Ja, nem.

Érdekes módon, mégis sokan hiszik, hogy az “itt van, válassz!” jó értékesítési stratégia.

Ma, amikor az autószalonoktól kezdve számtalan iparág demonstrálta az értékesítők alkalmazásának hasznát;

  • Ma, amikor az internet adta lehetőségek olyan kapukat nyitnak meg előttünk, amikről korábban csak álmodoztak;
  • Ma, amikor egy kis kreativitással a fenti kettő kombinációjából szuperfegyvert adhatunk a marketingünk kezébe;
  • És ma, amikor több hangzatos felsorolás nem jut eszünkbe. De minek is írnánk többet, a lényeg úgyis le van írva a cikkben!

Nézd meg a modern marketing-hadviselés legerősebb lövegéről szóló cikkünket, amivel új lendületet adhatsz vállalkozásodnak!

A cikk a lenti linken elérhető:

https://upgraders.hu/blog/ezzel-legalisan-megsokszorozhatod-a-hirdeteseid-megteruleset-te-hasznalod/

Mégsem érdekel a modern marketing-hadviselés csodafegyvere?

Vagy igen?

  • Mennyit ér egy landing oldal, ha nincs forgalma?
  • Mennyit ér egy hirdetés, ha nem olvassák el?
  • Mennyit ér a vállalkozásod, ha nincs bevétele?
  • Mennyit ér az ember, ha bűntelen, de gyenge… Ja, ez más, de:

Nem túlzás a fentiekért a béna címsorokat hibáztatni (kivéve az utolsót persze)! Az unalmas, elcsépelt és erdektelen címek után senki se tudja mi következik… Honnan is tudnánk, sosem olvassuk tovább!

Ahogy általában mindent, úgy a landing oldal készítést is érdemes az elején kezdeni, vagyis a főcímmel. Egy jó cím magára vonja a figyelmet, felkelti az érdeklődést, és eléri, hogy tovább olvassák az oldalt, hirdetést, cikket, vagy amit szeretnél.

De mitől lesz “jó” egy cím, és hogyan kell megírni?

Erre kapsz választ most ingyenesen letölthető ebookunkból. Kattints a lenti cikkre, és szerezd meg a tudást az ütős címsorokhoz:

https://upgraders.hu/a-cimsor-ami-elad-lp/

u.i.: +10% örök-konverzió azoknak, akik össze tudják számolni, mennyi  kérdőjelet tartalmaz ez a hirdetés! 😀

Feladó: Pásztor Zsombor
Tárgy: Itt az ebook, amit kértél

Kérdések:

Második szint: LeadGen + Tripwire

Miután feliratkozott az ebookért, és nem vette meg a köszönő oldal upsell ajánlatát, elindul egy email automatika (képekkel demonstrálva). Ha az sem készteti vásárlásra, még mindig ott a célzott Facebook hirdetések, amik direkt a PDF letöltőinek szólnak, akik nem vásárolták meg a Landing Oldal BootCamp traininget (továbbiakban: LOBC).

Az email automatika ebben az esetben sem aktív, tehát a hozzáférést linkelem (csak vásárlás után elérhető; illetve a főoldalon keresztül, bejelentkezés után elérhető a fenti menüsorban). Bár a training anyaga nem rövid, de 2-3 részletbe simán nézhető, és előre is nagy köszönet érte!

Vásárlásnál válaszd az utánvétet, és írd be a kupont (élesben majd a Barion online fizetési rendszere fog működni, illetve a vásárlás számlája is automatikusan kerül majd kiküldésre).

A szimuláció valamelyik bevezető termék (LOBC vagy LOBC lite) megvásárlásától a main product (ULP) ajánlatáig tart. Az oldal tetjén megadott kupon kóddal ingyen megvásárolható bármelyik termék (LOBC lite esetén az upgrade is!).

Kapcsolódó Facebook hirdetések, emailek (LOBC vásárlás esetén):

Feladó: Pásztor Zsombor
Tárgy: RE: Itt az email, amit kértél

Mi jut eszedbe, ha azt hallod: LANDING OLDAL?

Ha semmi, akkor görgess is tovább!

Ha legalább a jelentésével és nagyjából a hasznával tisztában vagy, akkor GRATULÁLOK, előrébb tartasz az online marketingben, mint a hazai vállalkozók jelentős része (sajnos).

A landing oldal a modern marketingben olyan, mint a Tigris volt a II. Világháborúban: aki jól tudja használni, megállíthatatlanul törhet előre!

Neked hogy megy?

Ha össze tudsz rakni egy átgondolt, és marketing pszichológiai alapokra épülő landing oldalt, olyan stratégiai előnyt érhetsz el, amitől úgy fognak rád nézni a versenytársaid, mint a gyalogos katona a Tigris löveg tornyára: tisztelettel vegyes rettegéssel.

Ezt a harcias hasonlatot azonban elvethetjük, ha arról van szó, hogy a vásárlóid hogyan viszonyulnak majd a landing oldalaidhoz. Ugyanis imádni fogják.

Fogalmazhatnánk finomabban vagy szerényebben, de nem érdemes: a landing oldal a modern marketing-hadviselés csodafegyvere. Pont.

Viszont, hogy megnyerhesd a piaci csatározásokat és a vásárlóid bizalmát, fontos, hogy pontosan tudd hogyan kell használni és elkészíteni egy ütős landing oldalt.

Semmi sem nagyobb hiba, mint egy felismert lehetőség hibás kihasználása! Ha Te sem szeretnéd elkövetni ezt a hibát, vess egy pillantást a lenti linken található online kurzusunkra, amivel megtanulhatod az online marketing egyik legerősebb eszközének hatásos alkalmazását.

Kattints a linkra, és tudj meg többet Landing Oldal BootCamp online videós trainingünkről:

https://upgraders.hu/landing-oldal-bootcamp-lp/

Feladó: Pásztor Zsombor
Tárgy:Az “álom-autód” többi része

Feladó: Upgraders
Tárgy: Üdv a Landing Oldal BootCampben!

Feladó: Upgraders
Tárgy: *KERESZTNÉV*, a jó bornak nem kell cégér

Feladó: Upgraders
Tárgy: Gratulálok! (Nyugi, nem nyertél semmit…)

(LOBC Lite vásárlás esetén):

Szereted a szerencsejátékokat?

Hát ez most a legkevésbé sem az! A Landing Oldal BootCamp videós training megvásárlása nem hazárdjáték, hiszen kockázat nélkül megveheted.

Tudod, 1 éves Upgraded Bulletproof Garancia érvényes rá, ami biztosít róla, hogy 365 napon belül, ha nem vagy elégedett, kérdés nélkül visszafizetjük a training árát!

De talán még ez sem győzött meg, hiszen már korábban jártál nálunk, mégsem vásárolát. NA MOST FIGYELJ!

Tovább csökkentettük az eddig is ZERO kockázatot: bemutatjuk a Landing Oldal BootCamp Lite videós trainingünket, ami egy próbacsomag.

Tartalmazza az eredeti training első 6 leckéjét, és természetesen ennél a termékünknél is alapfelszereltség az 1 éves garancia és lifetime hozzáférés.

Sőt, ha később úgy döntesz, mégis kíváncsi vagy a teljes trainingre, a Lite verzió árát visszakapod, így anélkül szerezheted meg a teljes tudásanyagot, hogy akár csak egy fillért is ráfizetnél!

Lehet, hogy ez a tudás választ el az álom bevételi riportodtól? Kattints a linkre, és tudj meg többet a Landing Oldal BootCamp Lite verziójáról:

https://upgraders.hu/landing-oldal-bootcamp-lite-lp/

Feladó: Upgraders
Tárgy: Üdv a Landing Oldal BootCamp Liteban!

Feladó: Upgraders
Tárgy: *KERESZTNÉV*, a jó bornak nem kell cégér

Feladó: Upgraders
Tárgy: *KERESZTNÉV*, mit szólsz?

Feladó: Upgraders
Tárgy: Üdv a Landing Oldal BootCampben!

Feladó: Upgraders
Tárgy: Mi újság a BootCampben?

Ugyanaz, mint a LOBC email automatikában (ezzel azonos nevű legördülő menüben).

Kérdések:

Harmadik szint: Main product + Upsell

A Landing Oldal BootCamp elvégzése után (vagy közben), az email automatika kiküldi a fő termék, vagyis az Upgraded Landing Page (ULP) ajánlatát és landing oldalának linkjét. Ha elsőre nem vásárol, email marketing és Facebook hirdetések segíségével párszor még találkozik az ajánlattal.

Időpontfoglalás után további upsell termékekkel találkozik, amiket megjelölhet, de az értékesítés folyamata az online konzultáció és igényfelmérés során zajlik, így minden korábbi csak érdeklőséd és elkötelezettség keltés miatt van.

A szimuláció az ULP ajánlat landing oldalától az upsell-ig tart (foglalj időpontot!).

Kapcsolódó Facebook hirdetések, emailek:

Feladó: Upgraders
Tárgy: Időpontfoglalásodat elmentettük | Upgraders

Helló %name%!

Az alábbi időpontfoglalásodat elmentettük!

Dátum: %date%
Időpont: %time%

A megadott adatok alapján felkészülünk a konzultációra, hogy a legtöbbet hozhassuk ki a rendelkezésre álló időből!

Az online konzultáció előtti napon kapsz még egy emlékeztető emailt, illetve az időpont előtt kiküldjük a linket, amin keresztül be tudsz csatlakozni az online hívásba.

Üdvözlettel,
Upgraders Csapata

Feladó: Upgraders
Tárgy: Emlékeztető: van egy közelgő időpontfoglalásod | Upgraders

Helló %name%!

Ne feledd, hogy az alábbi időpontban van egy online konzultációs időpontfoglalásod!

Téma: %calendar%
Dátum: %date%
Időpont: %time%

Mi már nagyon várjuk, és felkészültünk, hogy a leghasznosabban teljen a konzultáció ideje.

Üdvözlettel,
Upgraders Csapata

Kérdések:

KÖSZÖNÖM!

Köszi, hogy végigjártad az ULP project vásárlói életútját, és az értékesítési tölcsérem összes szintjét. Ha még nem tetted, mindenképp töltsd ki a blokkokban lévő kérdőíveket, amivel óriásit segítesz nekem! Hálámként, lógok egy sörrel! 😉

Bármi egyéb megjegyzést, észrevételt az alábbi formon írhatsz meg (ez sokkal rendezettebb, mint Messenger üzenetben):

Vásárlói életút: az a képzeletbeli ösvény, útvonal, amit egy vásárló “végigjár” az első találkozástól a projekt utolsó vásárlásáig. Jelen esetben a blog cikk Facebook hirdetésének elolvasásától az ULP upsell termékeinek a megvásárlásáig.

Landing oldal: egy olyan oldal, ahová a látogató érkezik, miután rákattint egy hirdetésre, vagy linkre (a következőkben értékesítő oldalakra használom).

First Touch: az a pillanat, amikor az érdeklődő először találkozik az adott céggel.

LeadGen: érdeklődés gerjesztő anyag, jelen esetben egy PDF, amit email címért cserébe tölthetnek le.

Tripwire: bevezető termék, aminek az egyetlen feladata, hogy valamekkora összeget elköltsön a látogató (rendszerint kívánatos termék, aminek az ára nem fedezi a költségeit).

Exit popup: olyan felugró ablak, ami akkor jelenik meg, ha az oldal látogató el akarja hagyni az adott weboldalt (kitolja az egeret az oldal felületéről).

Köszönő oldal: letöltés vagy vásárlás után ez az oldal fogadja a vásárlót.

Upsell: olyan termék, amit a fő termék megvásárlása után kínálnak fel, az ára sokszorosa az alap terméknek, és funkcióját tekintve ahhoz kapcsolódik.

Main product: fő termék, amire az egész értékesítési tölcsér épül (esetünkben az ULP).

Értékesítési tölcsér: több lépéses értékesítési folyamat, ahol a fő termék eladását több kisebb ajánlat előzi meg.

ULP: Upgraded Landing Page (landing oldalakat készítő szolgáltatásom neve)

LOBC: Landing Oldal BootCamp videós training termékem

LOBC Lite: LOBC termék korlátozott verziója.

LOBC Upgrade: LOBC Lite termék kiegészítője, amitől teljes értékű training lesz (=LOBC)

×
×

Cart